بهترین راه تهیه و پیگیری یک برنامه است. از اهداف خود در ذهن خود شروع کنید و سپس برای توسعه برنامه کار خود را به عقب برگردانید. برای رسیدن به اهداف به چه مراحلی نیاز است؟ طرح را تا آنجا که ممکن است تهیه کنید. سعی کنید هر عیب احتمالی را تجسم کنید و سپس برنامه ریزی کنید.

طرح را به کاغذ متعهد کنید و سپس آن را همیشه در کنار شما نگه دارید. مرتباً آن را مرور کنید و اطمینان حاصل کنید که هر مرحله شما را به چشم انداز و اهداف خود نزدیکتر می کند. اگر برنامه از بینایی پشتیبانی نمی کند ، آن را تغییر دهید!

فرایند تحویل خدمات به اندازه‌ی کارکرد خدمات حائز اهمیت است. خدمات، از دید شرکت، یک فرآیند و از دید مشتری، یک تجربه است. کیفیت این تجربه، یکی از کارکردهای طراحی دقیق فرآیندهای خدمات مشتری.

محیط فیزیکی شامل این موارد است: ساختمان، محوطه‌سازی، دکوراسیون داخلی، تجهیزات، یونیفرم‌ها، اقلام چاپی و هر نشانه و شی قابل دید که نشان‌دهنده‌ی کیفیت خدمات است و مشتریان را در جریان فرآیندهای خدماتی، هدایت می‌کند.

خدمات

هویت نام تجاری
طراحی وب سایت

همکاری

یک شخص
کارگردان خلاق

مدیریت زمان

تاریخ شروع: 09-01-1398
تاریخ راه اندازی: 11-11-1398

توضیحات

افراد یا کارمندان، کسانی هستند که در خط مقدم شرکت کار می‌کنند و به‌طور مستقیم با مشتری در ارتباطند. از دید یک مشتری، زمانی که کارکنان ارائه‌کننده‌ی یک خدمت، خود را درگیر می‌کنند، خودشان هم بخشی از آن خدمات به‌حساب می‌آیند. بنابراین، کارمندان خط مقدم یک شرکت خدماتی.

  • طراحی برنده - جایزه

  • پشتیبانی فوق العاده سریع مشتری

  • طراحی ایمیل

  • آسان برای شخصی سازی صفحات

  • ویژگی های مفید

وظایف

همه‌ی ما در طول روز از خدمات مختلفی استفاده می‌کنیم. بعضی از آنها به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی تبدیل شده‌اند به‌نحوی که تا زمانی که تغییر یا ایرادی در آنها ایجاد نشود، متوجه آنها نیستیم؛ برای مثال: صحبت‌کردن با تلفن، استفاده از کارت‌های اعتباری، استفاده از اتوبوس برای جابه‌جایی در شهر یا برداشت پول از دستگاه خودپرداز.برخی خدمات دیگر نیز وجود دارند که استفاده از آنها نیازمند تدارکات و اقدامات اولیه هستند و درنتیجه بیشتر مورد توجه‌ قرار دارند.

برای نمونه رزرو یک سفر تفریحی با کشتی، دریافت توصیه‌های مالی یا انجام آزمایش‌های پزشکی را می‌توان از این نوع خدمات دانست. استفاده‌ی شما از این خدمات، مثالی از مصرف خدمات در سطح انفرادی یا سطح شرکت به مصرف‌کننده (B2C) است.

مشتری: envato
خدمات: طراحی وب ، عکس

هم چنین خوش قولی را در تعهداتی که به دیگران می دهید نیز رعایت کنید. اگر به کسی می گویید که کار خاصی را انجام خواهید داد، پس انجامش دهید. هم چنین اگر برای انجام کاری مطمئن نیستید، قول انجام دادنش را ندهید.
علی ایزدی
آیا شما هم جزء افرادی هستید که می‌خواهند پولدار شوند و در حرفه‌ای موفق شوند؟ یا می‌خواهید در زندگی شاد و پر از آرامش باشید؟
فریبا سایی
تفکر مثبت، کلید دستیابی به رویاها و اهدافتان است. اما باز با این وجود تفکر مثبت بیشتر درباره ی شما و قابلیت های شماست تا اهداف و روند دستیابی به موفقیتتان…
علی ایزدیان

چالش

شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز از مجموعه‌ای از خدمات شرکت‌به‌شرکت (B2B) استفاده می‌کنند که درجه‌بندی آنها بسته با صنعتی که در قالب آن فعالیت می‌کنند، متفاوت است. امروزه، شرکت‌ها بیش‌از‌پیش،

بخشی از وظایف و مسئولیت‌های خود را برون‌سپاری می‌کنند؛ یعنی فرآیندهای مختلف شرکت را به ارائه‌دهندگان خدمات در خارج از شرکت واگذار می‌کنند تا بهتر بتوانند بر کسب‌و‌کار اصلی شرکت تمرکز کنند.

استراتژی

یكی از اصلی ترین زمینه هایی كه با مراجعانم كار می كنم ریختن این باورهای غیر حمایتی و جایگزینی آنها با عقاید است كه به آنها در رسیدن به خواسته هایشان كمك می كند.

و این تنها والدین نیستند که علت آن است – معلمان ، دوستان ، اعضای روحانیت یا هر کس دیگری که در زندگی کودک تأثیر داشته باشد می توانند در این اعتقادات محدودکننده نقش داشته باشند!